Diggiloo -18.

Såå otaggad från början och bekymrad över vädret... Men det blev en magisk kväll konstaterade både jag & Helena!!! :D
 
  Helena hade ju fixat 1:a parkett platser, inte rakt framför men lite snett och vi såg ju hur bra som helst!!! <3 Sedan blev inte vädret så illa som jag befarat utan vi höll emot, vi var ju välklädda!! :D
 
Hursomhelst blev det en kanonkväll!! Väldigt bra musik och dessa hyllningar till våra favoritartister som lämnat oss i år.... Lill-Babs, Jerry Williams och Avicii... Kan erkänna att det inte bara var regndroppar som rann längs mina kinder!!! <3
 
 Mendez & Co...
Mariette...
Tommy Nilsson.
Ola Salo.
Charlotte Perelli.
Marika Carlsson.
David Lindgren.
Kamferdrops.
Ida Redig.
 
Christer Björkman.
Tommy & Ola...
Diggiloogänget...
 
Strömsholm.
 
En kväll att minnas!!! :D Kan nog bli en tradition att vi går på Diggiloo jag och Helena... :D
Det andra musikarrangemanget är ev Adolphson & Falk... Kikar på biljetter men inte käpt än... ;)
 
 
 
Sov uruselt inatt... Så vid ca 04:00 gick jag upp... Skulle ändå upp vid 05:00 iom att jag öppnade men ändå.. Tog några bilder...
 
Det blev en väldig vacker morgon...
 
På väg mot jobbet strax innan 06:00...
 
Vi håller ju på med två inskolningar denna vecka... Vi har några barn som kommit tillbaka medans några fortfarande är lediga... Blir fler nästa vecka!!
Allt flyter på bra!! :D
 
När jag slutade vid ca 13:00 fick jag med mig solen i ryggen...
 
Jag hade inte varit hemma länge förrän Jonatan kom hem... Han följde med mig till Arboga & Dollar... Mysigt med lite häng med honom!! <3
 En av mina favorit affärer... ;)
Sedan blev det en eftermiddag hemma..
 
Ikväll ska jag försöka komma i säng skapligt!! :)
 
Må så gott alla som läser detta!!
 
KRAM E-M <3
 
 
 
 

Kommentera här: