Efterlängtad ledighet!

Full rulle på Spindeln denna vecka... 12 små godingar igår och 9 idag samt inskolning.... Men nu är det så gott som klart och det har gått jättebra.. Klart att de saknar sina föräldrar och är lite ledsna men det har ändå gått otroligt bra!! :D
 
 
Så nu har vi 15 st barn på Spindeln.....
 
Vacker morgon...
Min väg mot jobbet...
Ett löv som har lite HJÄRTA över sig....
Hemma hos mig, väl hemma efter jobbet...
 
Tog det bara lugnt när jag var hemma... Åt lite och pratade med Maja...Pratade med Maja igen och chattade med Jessica... Nu ska jag ta kväll... 
 
Helgen är obokad, det är iofs Cruising i Fagersta imorgon och ev ska vi åka dit en sväng... Mycket beror på vädret.. Annars ska jag fortsätta mitt plock... Bla stöka lite i badrummet, för på onsdag kommer en firma och kollar på badrumsjobbet... :D
 
 
 
 
De två första är väldigt fina.. Det tredje är så snyggt men blir osäker om det kanske är för mycket mönster... ? Men det lutar åt grått golv och vita väggar.... ;)
 
Må så gott alla som läser detta!!
 
KRAM E-M <3
 
 
 

Kommentera här: