Last week!

För en vecka sedan kom vi hem ifrån vårt paradis!! <3 Clearwater Beach....
 Pier 60! CWB....
 
Så klart längtar jag tillbaka men samtidigt lever jag utmärkt på minnena och drömmer mig tillbaka medans vardagslivet här hemma kört igång och det gör mig inget, för vi är alla där mer eller mindre.. Jag älskar att åka bort men tycker att det är väldigt skönt att komma hem!!! <3
 
Hemma på min gata i stan....
 
 
Idag har jag jobbat mellantid...Skolat in barn och det gick jättebra idag!! :D
 
Kom hem efter jobbet och blev sittande här!! Har pratat både med Maja och med Lille-Bell... <3
Pysslade lite med KIS saker och har även kikat runt lite och ska snart ta kväll.....
 
 
Öppnar ju i morgon igen och ska försöka komma i säng tidigt el åtminstone lite tidigare än vanligt!! ;)
 
Helgen kommer att bli en hemmahelg!! Har inga som helst planer, behöver verkligen ta tag i massor av plock och sedan bara vara.. Såååå skönt!! :D
 
Må så gott alla som läser detta!!
 
KRAM E-M <3
 
 
 

Kommentera här: