Möten...

Tre stycken tom, om man räknar med en älskad sons besök!! :D
Öppnade på jobbet imorse... Vandrade lugnt upp till Spindeln och fotade lite...
 Utanför min dörr....
Soluppgången vid ca 05:55 imorse... ;)
 
Väl på Spindeln var det de sedvanliga sysslorna... Kolla av datorn, telefonen, skicka dagsläget, ta emot barn, logga in dem, ta ner stolar och torka bord och ta emot fler barn, skriva meddelanden i vår loggbok mm... Därefter kom mina kollegor och det var dags för frulle... Sedan gick jag ner till 1:a mötet...
 
Sol!!! <3
 
Dagens ämnen: Pedagogisk Dokumentation och Reflektion... Hastade därefter upp till jobbet för lunch och sedan sövde jag 7 barn... Lite pyssel och häng med några barn när de vaknade... Sedan gick jag hemåt för att vila, delad tur ledig:13:00-16:30...
 
 Utanför Spindeln vid 13:00 tiden...
Underbar himmel....
 
Jonatan hade kommit hem när jag kom hem... Möte nr 2.... Efter lite prat följde han med mig och handlade på Willys.. Mysigt!!! <3
 
När vi handlat fördigt hade Simon lagat mat.. <3 Duktig kille!! :D Så jag åt och satt här vid datorn och halvsov innan jag skulle på nästa möte.. PK på Bofinken.. Möte nr 3...Dvs alla avdelningar har möte med info och idag ett grupparbete, fortsättningsvis om Reflektion...
 
På vägen upp mötte jag söta Hannes och matte Ella...
 
 Såå söt!!! <3
 
Nu har jag landat här och ska ta en dusch innan lite tv och sedan sova.. Är helt slut... Det kostar på med möten!! :D För jag är ju inte van att sitta still!! :D
 
 
 
Må så gott alla som läser detta!!! Sista måndagen i augusti gjord och vi går in i hösten... ;)
Orangea löv och kyla... ;)
 
KRAM E-M <3
 
 


Kommentera här: