Plock!

Lite här och lite där har jag ägnat mig åt hela helgen....Gillar sånt! Har fått ihop massor av kläder som jag ska försöka sälja...Har ordnat undan lite och tvättat upp en del... Därmellan har jag även vilat massor...
 
 Mitt ljus förråd... Nu gäller det att tända dem också....
 
Men jag gillar inte att tända olika dofter samtidigt och Yankee Candle är otroligt dryga så det tar ett tag att förbruka dem....På gott och ont.... Höll tillbaka mig själv föregående resa av detta skäl.... ;)
 
Kommande vecka bjuder på... Jobb, Badrumsbesök, Dammiddag och ett möte med Peter på RINK som fixar med KIS Hemsida... 
 
 
Jag hoppas att jag snart kan komma med roliga nyheter från Bandyn, tex om nyförvärv och annat.. Har även fått svar på mina mail från både Bärsingen och Magazin så det är klart. Jag kommer att skicka in lite material till dem som de sedan publicerar!! :D
 
 
Snart höst och vinter... 
 
För övrigt inget annat på g.... ;)
 
Må så gott alla som läser detta!!
 
KRAM E-M <3
 
 

Kommentera här: