Throwbackthursday!

 Från augusti 2008.... Då vi var på RIX FM i Norrköping....
Linda Bengtzing var dragplåstret för oss... :D
 
Kom hem mittinatten och vi hade en trött men lycklig kille med oss hem!! :D
Hursomhelst en mycket mysig kväll!!
 
* Amy Diamond
* Velvet
* Sanna Nielsen
* LINDA BENGTZING
* Alcazar
* Ola
* Lisa Miskovsky
* Nordman
* Brolle
 
Var artisterna denna kväll!!! 
 
Hade inget annat att bidra med idag då jag bara jobbat och sedan hem... Jo förresten.. Slänger in mina bilder från idag:
 
I morse... Grå och mulen dag men varmt!!
När jag gick hem... 
Solen sken lite till och ifrån...
Vissa delar av himlen var blå... 
 
Väl hemma blev jag sittande här...
Nu ska jag duscha och sedan kika på nya säsongen av "Wahlgrens Värld"!!
 Love, love, love!!! <3
 
Må så gott alla som läser detta!!
 
KRAM E-M <3
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: