Hit och dit..

Imorse skulle jag inställa mig hos Anestesimottagningen för en träff med en narkosläkare... 
 
Väl där så kikade han igenom mina journaler, vi pratade bland annat om att jag mått illa efter sövningen... Åtgärder för det mm..
Sedan fick jag veta att jag är först ut den dagen och kl 06:30 ska jag vara i Västerås på operationsdagen... :D
 
 
Efter detta möte var dags att träffa en sköterska på Överviktseneheten...
 Sista gången innan operationen...
 
Jag fick massor av info om det mesta gällande operationen.. Det viktigaste var att man ska upp och röra på sig så snabbt som möjligt efter den!! Jag fick också en demonstration om hur man tar sprutan som jag ska ta varje dag, själv i 6 dagar...
Fragmin...
 
 
Men när jag skulle hämta ut den så fanns den inte på Erikslund.. Bara att åka till Stenby.. (I Köping fanns den inte alls..) Även smärtstillande var slut så det fick vi hämta här i Köping... Alltså vilket flängande..
 
Vi var även in på några till affärer... Jag köpte en Crock Pot och en Blender på Elgiganten.. På Rusta hittade jag lite småkrafs.. :D
 
 
Det blev verkligen en heldag i Västerås... Jag var helt slut efteråt!! :( Har även haft en lite jobbig,trött och hungrig dag... Så det blev att vila resten av dagen.. Tror att verkligheten börjar komma ikapp mig.. Har känt mig lite låg idag och många tankar far runt i mitt huvud...
 
 
Gör jag rätt?? Men det är jag ändå rätt övertygad att jag gör... Jag mår ju så mycket bättre, på dessa tre veckor med Modifast!! 
 
Nu ska jag sova, för imorgon öppnar jag Spindeln...
 
Må så gott alla som läser detta!!
 
KRAM E-M <3
 
 
 
 

Kommentera här: