Hungrig!

Idag har jag varit sååå hungrig.. Druckit bortåt 3 liter vatten men hungern ger sig inte.. Var hemma idag pga huvudvärk och en annan sak.. Båda går nog över men tog det säkra före det osäkra...Blir hemma imorgon också och sedan är det dags för Västerås och operation...
 Så vacker morgon!! <3
 
Eftersom jag inte mådde bra idag så bokade jag av Fotvården, men jag var ju tvungen att ta mig ut ändå, för att ta sista blodprovet inför operationen... 
 
Blev sedan en eftermiddag i soffan med film.. Samt lite uppdatering på KIS Facebook sida och Hemsidan..
Känner mig lite låg men tror det beror på att jag är hungrig... Ska bli himla gott att få så sakteliga börja äta riktig mat igen... Ser fram emot lite Kelda soppa!! :D
Första veckan äter man ju bara flytande och sedan tre veckor med mosad mat. Har ju min kompis som gjorde den i onsdags och hon är verkligen ett stort stöd och en bra vägvisare!! :D
 
 
Imorgon ska jag packa väskan inför en natt i Västerås... Lite pirrig är jag allt.... ;)
En glad nyhet är att min semester blev beviljad och den 7/1 är min första arbetsdag... Skönt då hinner jag nog hitta rätt och landa i mitt framtida ätande!! :D
 
Må så gott alla som läser detta!! 
 
KRAM E-M <3
 
 
 
 

Kommentera här: