Ketos

Är som jag skrev förut, när kroppen bränner fett istället för kolhydrater...
 
Jag har ställt mig på vågen på fredagar som är min vägningsdag. Men smygvägt mig på söndagarna.. Jag tjatar om min våg, för jag har gått ner MER i vikt på den här hemma, än vad jag gjort på vågen i Västerås... OCH idag hade jag gått ner ytterligare...
 
-12.5!!! Det känns verkligen!!! :D Återstår att se vad jag gått ner i Västerås på onsdag!!
 
Idag är det 2:a Advent... Jag sitter här i stearinljusens sken...
 
Har precis ätit min första påse Modifast av fyra.. Som vanligt blev det Vaniljgröt....
 Den är faktiskt god!! :D
 
Dags att ta tag i den här dagen som började med ont i huvudet och lite rummel i magen...Får se om det beror på hunger el något annat? Jag håller mig allt hemma utifall det skulle vara något... :(
 
Må så gott alla som läser detta!!
 
KRAM E-M <3
 
 
 
 

Kommentera här: