Nya vanor...

Skapas då man gör ändringar i sitt liv...Vi brukar alltid äta ute när vi åker iväg någonstans..ALLTID!! Idag blev det inte så... Jag åt innan vi åkte, mitt andra mål för dagen... Sedan kunde jag självklart ha tagit med mig något, men det gjorde jag inte, inte idag...Vi skulle ju inte vara borta så länge...
 
 
Orkade inte laga något idag så jag var in på MAXI och köpte sallad till killarna... Själv slukade jag nyss en soppa nyss.... Har en kvar till senare!! ;)
 
Hursomhelst blir det stora förändringar framöver och tänk om bara 11 dagar ligger jag på operationsbordet!! Det är lite lagom spännande och läskigt!!
 
Det gick bra i Örebro och nu är vårt kakel och våra klinkers tryggt här hemma...
 På väg upp på kärran...
 
Var även inne på Biltema, Nordströms, Dimoda och Lagerhaus.. Köpte lite krafs.. ;) 
 Grann gran på Biltema... Jag älskar ju blått och tyckte att den var flott!! ;)
 
Nu ska jag plocka lite, duscha, tända ljus och sedan inta soffläge... ;)
 
Må så gott alla som läser detta!!
 
KRAM E-M <
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: