Förberedelser....

Inför denna eventuella viktoperation är det en massa förberedelser... Idag var jag bara och tog blodprover och gjorde ett EKG! Vet inte om alla behöver göra ett EKG eller om det bara är jag för att jag haft en hjärtinfarkt?? Hursomhelst var jag uppe på Köpings Lasarett strax före 07:00 imorse.....
 Bra många rör togs... 
 
Sedan hastade jag vidare för att göra detta EKG!
 
Var färdig ca 07:45 och då åkte vi till Hotell Scheele och käkade frulle!! Jag var sååå hungrig! ;)
 Fick i mig lite innan jag åkte till jobbet...
 
Nåväl... Den 5/3 har jag tagit semester för att jag ska på ett 2 timmarsmöte i Västerås på Överviktsenheten... Jag kommer att träffa en sjuksköterska samt en dietist! Jag har som sagt lite frågor som jag gärna vill ha svar på, för att kunna planera min vår och sommar...
 
Men förmodligen blir nog inte operationen av förrän i höst iallafall...
 
Jag tror att det är bra att det tar tid innan det blir av, så man hinner med liksom! Mycket att tänka på...
 
För övrigt hade jag stängningen idag och jobbade till 17:30... Sedan har jag kikat på " Unga Mammor" med Linn, Marcus & Tindra..
 
 
Sedan tittade jag på Wahlgrens... 
 
 Bild tagen från tv.nu.
 
Nu ska jag sova för jag ska ju öppna imorgon bitti!!
 
Må så gott alla som läser detta!!
 
KRAM E-M <3
 
 
 

Kommentera här: