Kall tisdag!

Idag åkte mössan på....Kallt som 17!!! ;)
 Jag...
 
Imorse när jag gick till jobbet hade det snöat en hel del... Gick i sakta mak för att inte göra om tabben från i fredags... Ramla!! :D
 
Det var bra kallt men underbart att se ljuset trots att klockan bara var 06:00....
 
Vi blev inne pga kylan... Vi delade upp gruppen och de lite äldre barnen fick besöka Lekhallen och de yngre lekte inne på Spindeln... Jag slutade ju tidigt och det var bara på med mössan igen, för det var fortfarande rejält kallt fast det inte såg så ut!!! :D
 
Mitt träd...
 
Väl hemma var det den sedvanliga sittningen här... :D Jag hade en räkning som skulle betalas...Tycker att autogiro är perfekt men Lärarförbundet har särat på sig och Akassan... Så nu var det nya regler och betalningssätt... Men nu är det fixat!! :D
 
Blev även en snabb sväng ner till Willys... Tänkte kika på BOKREAN på ICA Maxi men det var sååå kallt ute så vi åkte hem... Har ju redan innan beställt bla denna bok på CDON's BOKREA :
 
 
 Älskar sådana här historier!!! <3 
 
Nu blir det att duscha och krypa upp i sofffhörnet under täcket!!! Jag som trodde våren var på G?? ;)
 
Må så gott alla som läser detta!!
 
KRAM E-M <3
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: