Min fredag...

Öppning på jobbet... Gick och halkade på väg dit i morse... Är lite stel på höger sida men klarade mig ändå lindrigt undan... Ska dock skriva en LISA på jobbet utifall det uppstår något...
 
 Bild tagen från nouw.com
 
Lätt hänt och fast jag gick försiktigt hände det och jo jag hade på mig mina ICEBUGS! Men de är slitna och saknar några dubbar...
 
På min gata i stan... ;)
 
Vi var effektiva på jobbet idag och varvade dokumenation och barnhäng.... Sedan slutade jag och satt hemma... Pratade med Maja, sov en kortis också för jag var helt slut... Sedan åkte jag till Bivur och handlade lite fika till min familj!!
 
Fredagsmys!! <3
 
Nu ska jag duscha och sedan tillbringa resten av kvällen i soffan!!! Så ljuvligt!! :D
 
 
Må så gott alla som läser detta!!
 
KRAM E-M <3
 
 

Kommentera här: