31/1-18!

Årets sista januaridag... Öppnade i morse och var bra trött!! 
 
Mötte matte och hunden Bulten, en Foxterrier när jag vandrade uppåt!! :D Han är såå busig!! :D Matten berättade att de köpt en Bassetvalp.. 9 veckor!! Hoppas att den är med någon morgon...
 Bild från Cutness.com
 
Brukar ta bilder av hundar jag möter men hann inte det i morse... Det får bli en annan gång...
 
Hursomhelst en fullrulledag på Spindeln men hemgång tidigt och då mötte jag en gammal kollega, Ella med hennes hund, Hannes...En riktig goding!! :D
 
 Så söt, glad och go!! :D
 
Väl hemma drog vi till Hasse och Inger och hämtade Clion. Vi besiktigade Volvon i samma veva, jag var och veckohandlade och jag gjorde två ärenden på stan... 
 
Nu ska jag ladda en tvätt och sätta på diskmaskinen, sedan ska jag duscha, tända ljus och kika på tv... Blir nog en tidig kväll eftersom jag klev upp vid 05:00..
 
Må så gott alla som läser detta!!
 
KRAM E-M <3
 
 

Kommentera här: