Främmande...

Idag sov jag länge efter att ha nattsuddat igen... 
 Inatt...
Tanken var att jag skulle upp tidigt eftersom vi skulle få främmande av en person som skulle hit och fixa vår ventilation.. Men han dök aldrig upp så jag kunde sova vidare...
 
Väl vaken så kom jag iväg och veckohandlade...När jag kom hem hade vi fått annat besök.. Erika & Emil... De blev kvar länge... :D
 
De kom förbi för att gratta oss innan de drog vidare med sin husvagn...
 Årgång 1963!! :D
 
Vi satt ute under taket och njöt i regnet och sedan tittade ju solen fram igen....
 
 
De åkte för en stund sedan och nu ska jag duscha och sedan kolla på någon film... Dags att försöka rätta till nattsuddet lite, för på måndag ska jag jobba igen...;)
 
Annars inget nytt... Blir en lugn helg, med lite plock och mycket vila samt fotboll... Jag hejar på Kroatien i finalen!! :D
 
Må så gott alla som läser detta!!
 
KRAM E-M <3
 

Kommentera här: