Hello Florida <3

Efter ca 20 timmar på resande fot kom vi fram till Tampa på tisdagskvällen vid 21:15 lokal tid! Egentligen skulle vi vara framme vid 00:45 men mittinatten till tisdag fick vi besked att planet skulle gå 12:30 istället för 9:05...

Jag ringde United och fick prata med en väldigt vänlig kvinna som fixade allt på en gång..Vi skulle ha haft 2 byten dit. Sitta isär på 2 av dem... SKIT!! Men denna goa kvinna fixade så att vi satt ihop hela tiden, att vi bara bytte i NY och direkt till Tampa!!! Vi sparade in en landning och 6 timmars väntan i Washington!! Kan inte vara bättre! Hon även uppgraderade oss till Economy Plus sista sträckan!! Så snällt!! <3
Så denna resa blev en toppenresa flygmässigt sett!!! :D
Hemresan är ok, till NY och vänta 3 timmar och sedan direkt till Stockholm!! :D

Vi möttes av regn och en stor måne...

Väl framme hämtade vi ut bilen, åkte ut till Clearwater och åt på vårt MCD samt handlade på Walmart!! Framme vid hotellet i Clearwater Beach var vi vid ca 00:00... Bara packa upp lite, duscha och sedan sova..

Här bor vi...

För att vakna upp till fint väder...Satt på uteplatsen och åt frulle... Vi har ingen balkong men utanför dörren finns ett litet prång där det står stolar och bord.. :D

Poolen.....
Jag första morgonen... :D
Palm <3

På väg mot beachen..

Vi hängde här i ca 3 timmar. Jag badade 3 ggr men idag blev vi bjudna på ett lite mer vilt hav med stora vågor, så något stilla häng i vattnet blev det inte...

Tillbaka på hotellet duschade vi och sedan åkte vi till Clearwater för att äta och shoppa lite...
 Inget Florida utan att ha ätit här... ;)
Den där soooolen.... <3
Salladen är såå god!!! <3
Idag blev det Steak Gorgonzola!! :D
Sanna ord...
Så vacker palm!! <3
Vacker himmel..
Jag..
Hotellet igår kväll...Full aktivitet...

Efter middagen åkte vi vidare till några affärer.. Jag köpte doftljus, några tavlor och tre tröjor. Simon hittade shorts och en Tommy Hilfiger ryggsäck!! Nöjda åkte vi hemåt och satte oss ute tills det var dags att sova... Älskar detta semesterliv!!! <3

Fortsättning följer....

Må så gott alla goa vänner som läser detta! Nu väntar middag och ev lite mer shopping.. ;)