Sammanslagning!

Så här på sommaren slår vi ihop vår avdelning med andra.. I år är vi ihopslagna med Spinnaren kommande vecka... Jag jobbar dock bara måndag till onsdag, sedan har jag semester fram till den 16/7. Jobbar alltså vecka 29.
 
 
Då är vi på Ullvigården och Bofinken ihopslagna och även denna vecka på Spindeln!! Passar mig så bra att få vara inne på min egen avdelning!! :D
 
Jag brukar vara helledig varannan sommar och jobba en vecka varannan... :D Bra att kunna planera, för ofta brukar man vara safe om man jobbat en vecka föregående sommar...
 
Kommande vecka bjuder på: Jobb, Styrelsemöte med KIS, Klippning, Fotboll- 8 delsfinalen, ev Sjukbesök, PW:s och sist men inte minst Västerås Summer Meet... :D Sedan om Sverige går vidare till kvartsfinal, ja då blir det körigt.. Är ju mitt i Summer Meetet... ;) 
 
 Last year.. 
 
Men en match i taget... HOPPAS!!! 
 
HEJA
 
 
 
För övrigt har jag inte gjort många knop... Vaknade upp lite snuvig, därför hoppade jag fysisk aktivitet ikväll... Får ta en runda efter mötet imorgon...
 
Håller också på att fixa till några presenter, därav Dollar besöket i fredags.. :) Älskar att göra detta... :D
 
Tycker om att få men älskar att ge!! <3
 
Må så gott alla som läser detta!!
 
KRAM E-M <3
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: