Skön känsla!

Att jag precis just nu kan andas ut och känna NU HAR JAG SEMESTER!!! :D
 Lämnade jobbet vid ca 16:30..
 
Väl hemma städade jag kylskåpet och sedan åkte jag till Willys och veckohandlade...
Nu är jag hemma och sitter här och ska ta en dusch snart...
 
De senaste dagarna har varit lite hektiska...
 Igår morse...
 
Igår jobbade jag först, sedan var jag till Ullvi/Tuna och kollade blodtrycket... Faktum är att det för omväxlingsvis var lågt!! :D 
 
Hem en kortis sedan iväg till "Slingan vid torget" för klippning.. På hemvägen åkte vi förbi Harrys...
 Massor av folk samlades på Harrys Uteservering för att kolla på Fotbollsmatchen... 
 
 
Själv bänkade vi oss hemma framför tv:n och såg Sverige spöa Schweiz med 1-0!!! JIPPIE!!!! <3
 Emil Forsberg, enda målskytten i matchen... 
 
Kikade också på nästa match mellan Colombia & England... Måste ju se vilket lag vi ska möta härnäst.... Somnade ovaggad efteråt....
 
Idag, onsdag började också med kanonväder...
 
 
Jobbade på och när Therese skulle gå fick jag presenter... Herre jösses, man kan tro att jag fyller jämnt!! :D <3
 
Blomma med kruka, 3 Ginger Joe, Doftljus, fin persentförpackning och jättegulligt kort!! 
 
Jösses vad glad jag blev!!!! <3
 
Hon fick en liten smakrik present av mig med... Med en icke ätbar Ängel... ;) <3
 
BTW...Idag är det ju 4 juli.. Alltså: 
 Fourth Of July... USA's Självständighetsdag!!! Grattis mitt andra favvoland!! <3
 
Älskar USA & Var nog amerikan i mitt förra liv.... ;)
 
 Inte ett annat liv men.... Jag för sisådär snart 30 år sedan... 1989 slutade jag skolan i Västerås och var klar Förskollärare och detta kort är taget på en fest, skulle tro 88 el 89.. Tänk 30 år!! Hisnande känsla!! :D
 
Nu ska jag ta den där duschen och bänka mig framför tv:n en stund innan jag ska sova... 
 
Må så gott alla som läser detta!! 
 
KRAM E-M <3
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: