Vänner <3

2008 åkte vi till Orlando... Vi kom sent den 30/12 och var trötta hela första dagen dvs Nyårsafton. Vi kom tidigt i säng den kvällen och dagarna efter hängde vi i poolen... Vi såg en familj med två pojkar, en i Simons ålder och den andra i 3-4 års åldern... Jag tyckte att pappan i familjen var lik skådespelaren Liev Schreiber.. 
 
Men eftersom de låg på andra sidan av poolen och jag är lite närsynt såg jag ju inte dem riktigt så bra och varför skulle han vara där på detta lite enklare hotell?? ;) Jag hörde heller inte vilket språk de pratade...
 
 
Hursomhelst försvann familjen och var borta och jag tänkte inte mer på det... De gick flera dagar men sedan kom de tillbaka, Simon och Jonatan badade och efter en stund kom Simon upp och berättade att de var svenskar och att pojken hette Alfred... :D
 
När sedan mamman gick förbi var jag inte sen att börja prata med henne... ;) Vi satt där vid poolen i timtal och pratade om allt mellan himmel och jord!! När vi sedan skulle bryta upp från poolen och åka ut och shoppa sa Simon- kan inte de följa med oss??? 
 
 
Vilket de gjorde och vår vänskap började... I januari är det 10 år sedan den dagen! Jessica är idag en utav mina bästa vänner! Vi träffas inte precis för ofta men hon är ändå det, jag kan prata med henne om allt, vi tar upp tråden där vi sist lämnade den och när vi väl ses är det som om vi sågs igår!!! <3 Det är en ynnest att ha henne och hennes familj i vårt liv!!! <3
 
 Underbara människa!!! <3
 
Jag gillar ju att överraska lite och nu hade jag fått ihop detta paket till dem... :D
 
Det levererades idag!!! :D 
 
De verkar nöjda och glada för Jessica skrev så här på FB:
 
Vilken härlig start på morgonen😍Tack våra fina underbara vänner som vet vad vi gillar😎Vi saknar er massor & SÅ glada att ni finns i våra liv 
 
Tyvärr kommer vi nog inte fira vår 10-årsdag i januari 2019 ihop.. Blir jag opererad i höst blir det absolut ingen resa i jul!!
Jag måste lära mig leva med att ha blivit opererad, nya kostvanor och allt det innebär... Men det är jag inställd på!!! :D
 
Firande får vi ta en annan gång!!! <3
 
 
 
Må så gott alla som läser detta!!
 
KRAM E-M <3
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Anonym:

❤❤❤❤Från fam Kilis till Fam Ohlsson❤❤❤❤We Love u😙

Svar: Love you too!!!! <3
Eva-Marie

Kommentera här: