En helt vanlig dag!

 
Som började lite molnig och lite kylig... Kunde fortsätta skriva och planera in uppföljningssamtal... Fick massor gjort!! Hängde såklart med barnen också, vår godigar.. Det finns inget bättre än jobba med dessa 1-3 åringar.. Vilken kärlek man får!!! <3
 
 
Vi har ju blivit så bortskämda med sol och värme så länge så när jag gick hem i detta var åtminstone jag lite missnöjd... ;)
 
Hursomhelst blev humöret bättre när man fick skörda sina egna:
 Små, söta och underbart goda... <3
 
Ikväll blev jag hemma... Blir en tidig kväll i säng, öppnar ju imorgon..
 
Imorgon ska jag träffa Diabetessköterskan... Får se vad hon säger..?? Om jag ska börja medicinera..??
 
 
Jag ska även veckohandla samt iväg på ett annat möte... ;)
 
Heja 
 
 
Må så gott alla som läser detta!!
 
KRAM E-M <3
 
 

Kommentera här: