Framför mig...

Har jag en ledig och efterlängtad helg!! Vi har haft en bra vecka på Spindeln som innehållit, bla städning och Öppet Hus.. Den avslutades med en öppning och sedan fick vi varsin en jättesöt ljuslykta som Ernst designat.. Samt ett jättefint kort...
 
Sånt här värmer enormt!!! <3
 
JA JAG FRÅGADE MAMMAN OM JAG FICK LÄGGA UT DETTA KORT PÅ MINA SOCIALA MEDIER!! DET FICK JAG!!! :D
 
Slutade tidigt och väl hemma åkte vi till Ullvi/Tuna. Jag skulle ta ett till blodtryck... Det är fortfarande för högt... Forts följer....
 
 
Därefter åkte vi till Arboga och Dollar...
 Dollar.... Hade några ärenden.... ;)
 
Hann vara hemma några timmar sittandes här och pratandes med Maja.. Sedan, rätt sent kom jag ut på min PW... Men vilken kväll.....
 
 Start...
Under vägen....
Halvvägs...
Jajamänsan.. Blåklockor... <3
Mål...
Väl hemma och så klart var jag nöjd..  Fredagskväll... ;)
 
Fortsatt vacker kväll, lite senare.... <3
 
Nu dusch och jag landar nog i soffan en stund innan det är dags att sova... .D
Imorgon är det Cruising i Arboga... Det blir nog en tur dit om jag känner oss rätt... ;)
 
Må så gott alla som läser detta!!
 
KRAM E-M <3
 

Kommentera här: