Katy Perry <3

Jag ryser fortfarande av välbehag, jag är helt blown away... Hon var galet bra!! Vilken show, så häftigt alltihop!!! <3
 
Jag & Maja..
 
 
 
På plats...
 
 Tove var förband... Kanske inte så lätt när alla väntar på Katy... Men hon är duktig och nu ska jag lägga in fler av hennes låtar i min Spotifylista... :D
 
 Witness The Tour!!! 
 
 
 
 
Hit på hit, ny dekor hela tiden, överraskningar och ja vilken show alltså!!!!
MAGISKT att ha sett henne på riktigt och jag ville aldrig att det skulle ta slut!!
 
Men det gjorde det och vi åkte hem till Maja för lite te och macka... Satt uppe till 03:00 och pratade...
 "Mittinatten" på Söder...
 
Därefter var det dusch och läggdags...Låg länge och smälte alla intryck. Sedan somnade jag i värmen...
 
Hädanefter ska jag se all Katys gig i Sverige!! <3
 
Bild tagen från Aftonbladet. 
 
Må så gott alla som läser detta!!!
 
KRAM E-M <3

Kommentera här: