Några bilder...

Idag jobbade jag 7:30-16:00... Inte så många barn så vi fick mycket gjort såsom plock, städning och fortsatta skriverier inför samtalen på måndag...
 Imorse..
Hemgång..
Väl hemma väntade jag på att det skulle bli lite svalare... Sedan gav jag mig av...
Tyvärr misslyckad bild..
Hemvägen... 
Trögt som bara den...Men ut kom jag...;)
 
Nu njuter jag av att det är helg!! Några planer har jag, jag ska ta det lugnt samt plocka här hemma bla i garderoberna... Kommande helger är rätt fullspäckade så bäst att man passar på...
 
                                                   
 
Rensar för att köpa nytt så idag beställde jag nya badrumsmattor.. Två stycken likadana men i olika storlekar..
 
15% på Trendsisters.se...
 
 
Jag bara älskar den.... <3 Gör sig grymt bra på ett grått klinkersgolv!! :D
 
Må så gott alla som läser detta!!
 
KRAM E-M <3
 
 
 
 

Kommentera här: