Räknar dagar...

Jag har alltid tyckt att tiden innan semestern är här, är lite extra skön... Man har ju allt framför sig!! Veckorna innan är ju lite lugnare och men rätt innehållsrika ändå samt att man är ledig vid Midsommar ovs..
 
 
Nu är jag där... 10 arbetsdagar kvar innan min första semester startar med VÄSTERÅS MEET som vanligt... Bryter inte en sisådär 23-årig tradition...
 Pärlan...
 
Veckan efter är jag ledig, för att sedan jobba v.29 och därefter träder min riktiga semester in.. Tre veckor på raken!! :D
 
Inget är klart vad vi ska göra då men längtan till Paradiset finns hela tiden!! FLORIDA... <3
 
 
Idag firade vi Midsommar på Ullvienheten... Vi dansade kring stången och åt jordgubbsglass.. Sedan mat, vila och lek för oss på Spindeln..En vanlig dag alltså!! 
 
Jag jobbade 7:30 till 16:30 och har varit hemma sedan dess, suttit här och ätit mat...
 Imorse..
 
Nu ska jag dressa om och gå en ca 3.5 km lång PW.. Halva Ullvirundan... :D
 
Må så gott alla som läser detta!!
 
KRAM E-M <3

Kommentera här: