Urladdning?

Jobbade mellan 8:00-17:30 idag... Mina kollegor fick fixa inne medans jag och 4 barn var ute... Vi turas om att städa inne ovs... Jag ska skura stolar någon dag har jag tänkt.. Det tycker jag är rätt avkopplande.. ;)
 Imorse...
Nedräkning.. 4 arbetsdagar kvar till första semestern...
 
Efter denna långa dag fick jag skjuts hem.. Vår Pontiac har fått nytt avgassystem och vi tog en kort raggarrunda...
 
Cruisar... Om en vecka är det Västerås Summer Meet... 
 
Imorgon får vi besök på Spindeln av våra nya barn och föräldar..:D
 
Vi har bjudit in till ÖPPET HUS.. De får komma hela familjen och hälsa på och hänga med oss.. Vi har även ett inskolningssamtal med dem.. ;) Perfekt koncept att ta alla samma dag!! :D
 
Väl hemma ikväll så var Jonte här igen, han var här med kompisen Kevin... Vi åt ihop och min PW blev inställd.. Men jag gör den imorgon istället, så det är lugnt!! :D
 
 
När de åkt blev jag sittande här och kikade ut på den alltmer mörka himmeln... Åska..??
Blev mest regn hittills...
 
Nu ska jag ta en dusch och sätta på en tvättmaskin... Kolla lite på tv och sedan sova.. Ska ju upp tidigt!! :D
 
Må så gott alla som läser detta!!
 
KRAM E-M <3
 
 

Kommentera här: