Vinst..

Eurojackpotten är på 928 mille och vem vill inte ha dessa pengar?? ;)
Hade ingen koll alls så när man får ett sms från Jonatan (förra fredagen) så är det bara att köpa några rader.. Gjorde det men ingen vinst... :D
 
 Köpte rader igår igen för 100 kr och till min förvåning vann jag 86 kr!! :D Så nu kör jag en vända till nästa vecka, för man vet ju aldrig!! Hihi... ;)
 
 
Tror att Jonatan blev lite impad för han sa något om mina nummer... Att jag aldrig väljer höga nummer.. Men det gjorde jag denna gång!! :D  
 
Har en skön hemmadag... Ikväll blir det Cruising i Hallsta... :D 
 
Mycket trevligt!! :D
 
Från den ena till det andra... För någon vecka sedan fick vi varsin present av lilla V på Spindeln.. En mugg med Spindelloggan på... När vi hade fest i måndags fick vi också presenter..
Te med en sil och ett Doftljus av lille L & Lilla L... 
 Vi blir sååå bortskämda!!! <3
 
Så gulligt av dem!!! Våra små godingar på Spindeln!! <3
 
 
Ha en fortsatt fin lördag alla goa vänner!!!
 
KRAM E-M <3
 
 
 

Kommentera här: