Westerqwarn 11/6-18.

Igår kunde jag äntligen följa med... Hade ju semester och jag kom hem ifrån Stockholm vid 16:30.. Så det vara bara att åka dit..
 
Inte så många bilar denna kväll men helt okej ändå... Det var ju gott med Tacofrossan och så var det ju soligt och inget regn... :D
På hemväg...
 
Somnade gott hemma igår... :D
 
Började 8:00 imorse och jobbade till 16:45... Vi hade rekordmånga barn.. 14 st...Men bara denna vecka för from nästa går några på semester, vi ska även skola över tre st till Skräddaren och vi ska ha de sista samtalen.. Sedan ska vi storstäda... Tvätta textilier, tvätta leksaker, skura stolar, damma, dammsuga mm.... Vi delar upp rummen och bockar av vartefter..
 
 
Väl hemma efter jobbet ikväll tog jag mig ut på en PW...
 
Gick riktigt bra idag... Men så stannade jag när jag kände av ryggen och sedan tog jag givetvis kort... ;)
 Nöjd!
 
Nu dusch och lite soffhäng innan det är dags att sova...
 
Må så gott alla som läser detta!!
 
KRAM E-M <3
 
 
 

Kommentera här: