En helg!

En Vårhelg för det har varit kallt men sååå soligt!! :D
Igår blev jag hemma... Lite plock/tvätt och tv-tittande...
Utanför mitt fönster...
Ett utav mina Woodwick ljus gick sönder under resan men tände det ändå och det fungerar än så länge...
Blev en lugn filmkväll här hemma...
 
Idag sov jag skapligt länge... Lite frulle och mer plock....
Sedan kom Jonatan hem, vi skulle på bio.... Han ville se Tårtgeneralen och jag tackade inte nej! Men i Köping var det fullt så det blev i Västerås...
Vacker vår himmel i Köping...
 
Fint i Västerås också...
 
Tårtgeneralen var lika bra idag, om inte bättre... Nu kunde jag se alla detaljer och människor på ett annat sätt, såå kul!!!! :D 
 
Blev en mysig stund med en älskad son!!! <3
 
Veckan som kommer bjuder på: Fortsätta att föra matdagbok, övertid på jobbet, provtagning inför besöket hos diabetessköterskan, sömnundersökning inför överviktsoperationen och årsmöte på Stoet....
 
Tror att helgen blir lugn åtminstone...
 
Må så gott alla som läser detta!!
 
KRAM E-M <3
 
 
 
 

Kommentera här: