Händelserik dag!

Ledig men full rulle ändå... Först besöket på Överviktsenheten... Två timmar med sjuksköterska samt dietist. En timme vardera... Hos sjuksköterskan fick jag höra att jag ev har Diabetes... En remiss är skickad till Ullvi/Tuna och nu väntar jag bara på att bli kallad..
 
Jag har även gått ner två kilo och hamnade då i en annan BMI grupp!! Hurra!!! :D De förändringar jag gjort har gett resultat!! :D
 
Mycket info...
 
Hos dietisten blev det matprat, om mat både före operationen och efter den.. Känner mig påläst och väldigt taggad!! :D Behöver ju gå ner i vikt innan och de delmål jag har är att: så klart äta mindre men även lära mig tugga maten väldigt väl och äta länge... Tar dock saker i små steg för att inte misslyckas totalt! :D 
 
Väl hemma i Köping igen efter att ha uträttat några ärenden, var det bara att lämna det vi köpt och sedan iväg, för vi skulle på bio!!
 
På:
 
Den var såååå bra!!!! Sååååå stolt och sååå lycklig är jag!!! <3 
 
Tack Filip & Fredrik och alla inblandade för en fantastisk film!!! :D <3
 
Nu sova för jag är rejält trött, har varit en mycket intensiv dag idag!! ;)
 
Må så gott alla som läser detta!!
 
KRAM E-M <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: