Och vinnaren är....

Varmt grattis till Eva-Marie Ohlsson på avdelning Spindeln på Ullvigårdens förskola!

Du och dina kollegor har vunnit det stora paketet med Babblarna! Vi hoppas att ni kommer att få mycket glädje av Babblarna, lärarhandledningen och alla böckerna. Och vi önskar er många roliga äventyr tillsammans med era nya kompisar!
 Detta!!!!! <3
 
Jag är helt lycksalig!!! Jag vann detta på "Lekolar" imorse... Har väntat på dragningen i över en vecka och imorse släppte de alltså vinnaren och det var ju jag!!! :D
 
Figurerna, Böcker och en Handledningsbok!! Kan inte vara bättre!!! :D 
Igår eftermiddag skickade Therese min jobbarkompis denna bild till mig... Hon hade färdigställt Babblarnas lilla HUSHYLLA!!! :D
 
 
OCH nu denna vinst!!! Jag säger bara JÖSSES!!!! :D <3
 
Veckan började ju lite omtumlande med detta att jag ev har Diabetes, sedan fick måndagen ett underbart slut iom att vi gick och såg Tårtgeneralen!! Sedan var resten av veckan rätt skön och nu detta besked med Babblarna!! Livet är rätt bra ändå!!! <3
 
Snöoväder imorse...
Men idag vid 17:00 så var det lite regn i luften...
 
Nu är det ju fredagskväll... Jag har nyss ätit Tacos och snart väntar en varm dusch och sedan blir det tv-soffan med tända ljus resten av kvällen!! :D  
 
Helgen är obokad men är lite sugen på att se Innebandymötet Västra Mälardalen mot Västerås IBS imorgon... En "måste vinna match" för VM för att kunna få kvala till Superligan!!
Så det blir nog en riktigt bra match!!! :D Får se hur jag gör.... ;)
 
HEJA 
 
 
Må så gott alla som läser detta!!
 
KRAM E-M <3

Kommentera här: