Som en kratta!

Sov jag inatt!!! Efter att ha monterat alla mätare på magen och handleden... (Det var en pulsoximeter på handleden/fingret. En mätare uppe vid bröstet och en mätare nere vid naveln, som var ihopkopplade, sedan hade jag en slang som delade sig i två och i slutet stacks in i båda näsborrarna... Hursomhelst så skavde det på magen, det satt hårt runt handleden, det kliade i och på näsan..
 
Hua!!! Jag var allmänt gnällig och tyckte så synd om mig själv!! ;) Men jag somnade ialla fall!!!
 
 
Nu hoppas jag att det blev en godkänd mätning och att jag slipper detta igen! Jag tror inte att jag har andningsuppehåll men det behövdes tydligen undersökas innan en viktoperation kan bli av!! 
 Bockar av ännu ett måste....
 
Blev en kanonfin dag idag och vandrade hemåt från jobbet med solen i ryggen...
 
 
 
Börjar nu helgen med lite sittande här... Snart lite mat och dusch och sedan soffan med :
 
 Let's Dance 2018....
 
Favoriter i år är Gunde, Claes och Margaux... Kommer säkert fastna för någon till.... :D
 
Må så gott alla som läser detta!!
 
KRAM E-M <3
 
 

Kommentera här: