Sverigepremiär på Tårtgeneralen!

Jag hade ju förmånen att se den i måndags!! :D Jag kan villigt erkänna att det var sååå bra, så gripande och rolig och att den levde upp till mina förväntningar och mer därtill!!! :D
 
Vi var ju nere på stan i somras då de spelade in Torgscenen.. Stod och hängde i 4 timmar!!! :D
Spännande och kändistätt!! :D
 
Att sedan få se filmen i sin helhet med idel bekanta ansikten och dessa kändisar är suveränt!! Att se vårt fina Köping med omnejd!! :D 
Så stolt och jag tror att detta kan bli en av Sveriges bästa filmer detta år!!! <3
 
SÅÅÅ SE DEN!!!! :D
 
Idag stavas min dag bara jobb... Men en bra dag med härliga barn och härliga kollegor!!! <3
Utanför jobbet vid ca 16:30..
 
Ringde upp Ullvi/Tuna och de hade inte fått någon remiss ännu... Men de skulle kika på detta och skicka ett meddelande till Diabetessköterskan där....
 
För övrigt så var jag ner och hämtade mitt bokpaket och imorgon ska jag hämta ut mina nya ICEBUGS!! :D
 
Jonatan blir kvar i Västerås... Han har fått tag på en hyresetta i centrala Västerås och den är hans!! Ev kommer han och bor hos oss någon månad innan han kan flytta in...  (Han har bott ett år i Andra hand..) Det är så skönt att det löst sig för honom!!! <3
 Simon snart 20, Jonatan snart 23 och Erika 26 år!! <3
 
Nu blir det lite soffhäng innan sängen.. Öppnar på Spindeln imorgon och jag vet hur trött jag kommer att vara imorgon bitti... (Var lite förkyld imorse men känner mig piggare nu ikväll!! :D)
 
Må så gott alla som läser detta!! Glöm nu inte bort att titta på Tårtgeneralen, den visar vår fina stad och alla goa människor som bor här!!! <3
 
KRAM E-M <3
 
 
 
 

Kommentera här: