Högsommarvärme!

Varmt och soligt... Kan inte vara härligare!! <3
 
Det är bara maj och det är så här varmt... Jag älskar verkligen våren... Man har ju hela sommaren kvar liksom!! <3
 
 
Min dag stavas jobb, pw och två möten.... På hemväg från jobbet träffade lilla Stella och hennes matte... Stella är en förtjusande dam i sina bästa år... Älskar att bli klappad och speciellt kliad på magen! <3
 Sååå söt & glad!!! <3
 
Väl hemma blev det mat och lite "bara vara" innan jag motvilligt gick min, idag inte efterlängtade PW...
 
Varmt, flåsigt och allmänt jobbigt...
 Men en vacker kväll!! ;)
 
<3
 
Hursomhelst mötte jag en gammal kompis och våra möten är alltid mycket trevliga!! Tack goa Sussie för pratstunden!! <3
 
 
Blev en bra runda tillslut!! :D
 
Väl hemma sitter jag nu här medans hockeyn brusar i bakgrunden.. Ska iallafall kika på sista perioden när jag duschat!!
 
Imorgon efter jobbet väntar en Ögonbottenfotografering... En undersökning för att Diabetes kan förorsaka förändringar i ögat och kan leda till försämrad syn....Gör man detta i god tid kan dessa förändringar upptäckas i tid och behandling sättas in....
 
 
Inför alla sådana här undersökningar blir jag lite nervös.. Men bara att bita ihop!! :(
 
Må så gott alla som läser detta!!
 
KRAM E-M <3
 
 
 

 
 

Kommentera här: