Tiden före....

Semestern tar vid är speciell... Man har allt framför sig!! :D
 
Att dag efter dag vandra upp till Spindeln med solen som sällskap... Har glömt att det kan regna här... ;)
 
Öppnade och sedan frulle... Därefter rast och sedan möte, lunch, sövning av 8 barn och sedan vandra hemåt...
 
Delad tur och ledig mellan 13:00-16:30...
 Lyckades fånga detta lite magra och tilltufsade rådjur på vägen hem....
Åkte till Arboga och Dollar på min "rast"... Hittade lite krafs...
 
Sedan var det bara att vandra upp till Spindeln igen....
 Hade två samtal samt satt och fixade vid datorn... Allt flöt på... :D
Kunde sedan i sakta mak gå hem.... Ännu en lång måndag är förbi.... :D
 
Men jag suger på sommarkaramellen och fortsätter att njuta av detta "FÖRE"... :D
 
Imorgon efter jobbet ska jag försöka ta mig ut på en PW... Känner mig piggare ikväll så det bådar gott!! :D
 
Må så gott alla som läser detta!!
 
KRAM E-M <3

Kommentera här: