Vår!

Våren verkar ha kommit på riktigt nu... Kikar ut men ligger inne för jag är sjuk... Näsan rinner, tung i huvudet och hosta...Var hemma ifrån jobbet igår men hoppas såklart att jag ska kunna kurera mig i helgen...
 I torsdagsmorse...
 
Busväder på kvällen i torsdags...
 
Var och veckohandlade efter jobbet i torsdags, Jonatan kom på besök och sedan var det ju tv-soffan som gällde eftersom jag kände mig mer och mer hängig...
 
 
 
För övrigt har det inte hänt något speciellt... Längtar så klart ut men bara att ta det lugnt och vänta ut eländet..
 
Måste bara tipsa er om en sak...
 Börjar snart..
 
Kl 11:00-14:00.
 
Kämparnas dag är en dag till minne av lilla Malva som fick cancer och kämpade flera år mot Neuroblastom... Malva gick i perioder hos mig på Spindeln.. Hon lyckades inte besegra denna fruktansvärda sjukdom men finns idag i mitt hjärta och i mina tankar...
 Malva <3
 
Pengarna som samlas in går till Barncancerfonden/Min stora dag.
 
Själv kommer jag inte att kunna besöka evenemanget men självklart swishar jag!!! <3
 
Sådana här dagar påminns iallafall jag om hur snabbt livet kan förändras... 
 
Mitt kunde ha slutat i min egen tvättstuga den där kvällen för snart 7 år sedan... Oerhört tacksam är jag att det inte gjorde det!!! 
 
 
Må så gott alla som läser detta!!
 
KRAM E-M <3
 

Kommentera här: