Jobbigt datum!

Gårdagens datum är rätt jobbigt för den påminner mig alltid om 1992 då min mamma gick bort mitt i natten... Hon hade ju lungcancer och den hade spridit sig.. På bara två månader fick hon sin diagnos och gick bort... Det värsta som hänt mig!!! (Samt när min pappa gick bort 2001.)
 Älskade mamma och pappa... <3
 
Men det som är då är... Att det är höst och mörkt och jag minns så väl hur alla andras liv bara fortsatte och mitt var totalt kaos en tid efteråt... Men jag hade min älskade pappa och vi stöttade varandra!!! <3 Min storebror åkte ju tillbaka till USA kort efteråt, så han fick sörja på annat håll.... <3
 
 Månsken igår morse...
Vacker morgon...
Grymt vacker morgon....
Solen sken när jag gick till mötet jag hade på fm.. Arbetslagsledarmöte...
Fint på väg till Spindeln några timmar senare...
 
Kolsvart på vägen hem...
 
För övrigt var dagen ok! Vi hade vikarie, för min kollega var sjuk och på kvällen betade vi av några utvecklingssamtal. Allt flöt på och alla föräldrar var så nöjda!! :D
 
 
Fast jag var såå trött när jag kom hem igår så jag somnade i soffan vid ca 20:30... ;)
Så jag la mig tidigt igår och fick en skön nattsömn!! :D
 
 Vacker morgon idag med...
 
Idag hade jag själv utvecklingssamtal med min chef... Der gick över förväntan!! :D Jobbade hela dagen och tom en timme extra för att kunna ha samtal med några föräldrar som jobbar sent.. Det gick också jättebra!! :D Tummen upp på det med!!! :D
 
 
Nu är jag hemma och sitter här och skriver.. Har ätit min sparrissoppa medans min familj ska få äta kebab!! Är inte dett dugg AVIS!!! ;)
 
 
ELLER...Jooo liiite.... ;)
 
Ikväll blir det en tidig kväll i säng.. Har öppning imorgon så det är lika bra!! :D
 
För övrigt har jag inget på agendan imorgon mer än jobb och veckohandling... Om jag nu inte lyckas få en klipptid?? Vi får se...
 
Må så gott alla som läser detta!!
 
KRAM E-M <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: