Arboga tur och retur...

Jomenvisst blev det en tur dit igen... Andra gången på en vecka el ja nästan... 
 Detta var ikväll...
Jag hade ett annat ärende också, bla till Behagfullt.. Men jag hittade inget.. ;) De hade nämligen 15% och jag ville kika iallafall... ;)
 
Men innan detta så jobbade jag.. Barnhäng, lite bildöverföring mm..
 
 Morgonen i morse var helt outstanding.. SOL!!!
 
 
 
Det började mörkna när jag knatade hemåt idag men lite ljusare än igår...
Grått och mörkt...
 
När jag hämtade min iPad på Skräddaren så fotade jag grannens Halloweenprydnad... Fint!! :D
 
Hursomhelst blev denna onsdag rätt lik den förra men fick ett trevligt samtal från våra vänner om middag på lördag hos dem!! Dock tog kvällen en annan vändning då det ringde och knackade på dörren... Jag öppnade och blev sååå förvånad.. Två Poliser stod utanför... De berättade att en granne hade haft inbrott i eftermiddags/kväll... HUA!!! I mitt föräldrahem... Vi sålde 1999...
Inte kul!!!! :( Jag är så glad att vi har LARM!! Skyddar iallafall lite!!! 
 
 Dunderkarlsson & Blom....
 
Imorgon väntar Tandläkaren... Inte kul!! :( Men bara att ta tag i det!! 
 
Må så gott alla som läser detta!!
 
KRAM E-M <3

Kommentera här: