Last days...

Sista dagarna i september är passerade.. Det har varit helg och det blev en lugn sådan.. I lördags var jag bara hemma. Lite vanligt plock men mest bara soft.. Jag tittade bla på Maria Wern, 4 långa avsnitt... 
 
Fint väder igår eftermiddag...
 
Igår tog jag tag i flera lösa ändar... Bäddade rent, städade badrummet, plockade, diskade, plockade mer och sedan åkte jag till Reija och co!!! Blev bjuden på god äppelpaj med vaniljsås....
 
Min guddotter Simone fick ngt försenade presenter av mig... Skäms för att det tagit så lång tid för att fixa dem och åka dit...
 
Blev kvar i 3 timmar och hade en mysig eftermiddag... Väl i Köping igen var jag in en sväng på Big Inn...
Tänkte köpa av plocksalladen men den var så utplockad så det blev:
 Inte ofta nuförtiden men ibland...
 
Väl hemma och efter maten blev det bara dusch och sedan tittade jag på Spårlöst...Sedan, hör och häpna blev det nybäddade sängen och sömn för mig..
 
Idag blev det en långdag.. Jobb 08:00-18:30 samt KIS styrelsemöte 18:45 till ca 20:30... Men nu är måndagen gjord och det är alltid skönt!! PHU!!! 
 Imorse...
På väg mot Spindeln...
Stängde alla avdelningar idag och det blev en fin seneftermiddag/kväll här på Ullvibackar...
 
Nu ska jag sova... Öppnar ju imorgon och för att orka så är det dags att runda av...
 
Må så gott alla som läser detta!!
 
KRAM E-M <3
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: