Electric Banana Band!

 
Trazan & Banarne...
Janne Schaffer...Gitarr legend!!
 
Rätt ofta men kanske inte varje år har Metall (Görans fack) en familjedag i Parken Zoo...Vi brukade alltid åka på den med barnen när de var små... I år fick vi åka själva (av förklarliga skäl)... För jag ville se mina gamla Idoler "Electric Banana Band"... :D 
 
Hursomhelst var det riktigt kul att se dessa tre 70-åriga män showa loss!! :D Deras låtar hänger fortfarande med och de är bra härliga!! :D
 
När vi kom hem från E-tuna gick killarna upp och spelade tennis... Jag knatade efter och hängde i solen.. Jag testade också men har ju ingen kondis, men kul var det!!!! :D Även Jonte och Kevin kom dit en stund.... <3
 
 Ingen ville vara med på bild....
 
Därefter blev det en dusch och sedan kikade vi på Klassfesten... Jonas Hallberg var ju där med sin gamla klass och jag såg massor av bekanta ansikten!! :D
 
En mycket mysig lördag!! :D
 
Idag vaknade jag med halsont... Blir nog en innedag med lite plock.. Forts följer...
 
Må så gott alla som läser detta!!
 
KRAM E-M <3
 

Kommentera här: