En höstdag!

Men inte speciellt höstlig utan mer som en sensommardag, solig och väldigt vacker!! <3
 På väg mot ett möte på Bofinken imorse!
 
Mötte söta Kenza och matte Päivi på väg från jobbet!! <3
 
Blev en fredag med ett möte på förmiddagen och på eftermiddagen så var det bara barnhäng!! <3
Efter jobbet tog jag mig ner till stan för en fika med Bästa Marie!! Alltid mysigt att catchaup!! <3
 
 Sjömans.... :D
Stora Torget!! Fint ljus idag... :D
 
Fast det är höst blommar våra rosor i rabatterna på kvarteret Stoet!! Sååå fint!!! <3
 Jag minns när man som barn tog nyponen av dessa buskar och öppnade dem och sedan pulade varandra med fröna... Inte skönt!! ;)
 
Blev även några timmar med älskade Jonatan ikväll, som kom hem för att tvätta!! Är så stolt över båda mina söner Jonatan och Simon!! Kloka, vänliga och ja helt underbara!!!! <3
 
 Eftersom ingen av dem vill vara med på bild, tar jag en gammal!!  Killarna och älskade Erika, min bonusdotter!!! <3
 
Nu ska jag duscha och sedan kika lite på någon serie... Förra veckan tittade vi på TV3 Dokumentär.. Om "Döden i Arboga"... Igår började ett nytt avsnitt om "Flickan som försvann"... Dvs Lisa Holm... Mycket bra men såååå tragiskt!! :(
 
Må så gott alla som läser detta!!
 
KRAM E-M <3
 
 
 
 

Kommentera här: