Fortsatt sjuk...

Den här förkylningen lever sitt eget liv... I söndags/måndags ont i halsen, igår såå trött, idag lite snuvig, kraxig i halsen, nyser och har lite ont i huvudet... Så helt kurant är jag inte!! Bestämde nyss att jag blir hemma resten av veckan...Lika bra så de kan planera in vikarie, ovs...
 
 
Ägnade mig åt lite pyssel idag... Köpte ju en tavla på Rusta förra torsdagen... Men innan man kan använda den måste man plocka av alla bokstäver från plastpinnar... Ett evighets jobb!! ;) 
Upptäckte att det inte fanns Å,Ä el Ö med.. Så det blir nog mest texter på engelska.... Men idag fick jag till den första, så här i VALTIDER...
 
 Såg efteråt att mina fingeravtryck syns... Måste alltså torkas av efter varje nyskriven text!! ;) Alltid lär man sig något nytt.... 
 
De är alltså på G att lägga ner KRILLAN... Springer något läck så åtgärdar de det inte och att bygga en ny kostar 20 miljoner...
 
Tydligen var alla partier i kommunfullmäktige eniga om att lägga ner den! Så trist!!! Jag var ofta där som barn och Jonatan och Simon så gott som bodde där, jag med förresten, för några år sedan!! Mitt andra hem liksom!! <3 TRIST!!! 
 
Får se om det går att övertala dem... ??
 
Nu ska jag duscha, tända ljus och dricka te framför tv:n...
 Försöker elda upp mitt trasiga men ack så god doftande ljus... ;)
 
Må så gott alla som läser detta!!
 
KRAM E-M <3
 
 

Kommentera här: