Mycket KIS nu...

Är lite mer skriverier så här i början av säsongen och just nu är Innebandyn i fokus... ;) Hursomhelst ska jag sälja tre lotter i 500-kronorsklubben....
 
Jag har köpt dessa i flera år... Då behöver man ju bara visa upp kortet och inte tänka på kontanter el swisha ovs när man ska gå på en match! Sedan när säsongen är över så kan man vinna fina priser på numret på lotten!! :D
 
Heja
 
 
Min helg då? Jo den var lugn... Igår var jag bara hemma, sov länge och tittade på film och serier.. Idag har jag lite plock och städ framför mig men även mer vila...
 
Kommande vecka bjuder på: Jobb, ev kika på Felicias Innebandymatch imorgon, Tjejkväll på stan på torsdag och sedan är det ju Kopparbergsmarknad till helgen... Får se hur det blir med den...
Skönt att jag inte har några möten den här veckan!! ;) 
 
Må så gott alla som läser detta!!
 
KRAM E-M <3
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: