Nu rör det på sig!! ;)

Efter att ha varit sjuk i en vecka var jag på fötterna igen igår!! Jag öppnade och gick i sakta mak mot jobbet strax före 06:00... 
 En fin och dimmig morgon!!
Så vackert!!! <3
 
Vi hade en samling ute med övriga avdelningar. Vi hade bjudit in dem till att gå vår Babblarnastipspromenad! Sedan serverades de frukt i Babblarnas färger.. Hoppas att det tyckte det var kul och vi är nöjda med allt!! :D
 
När jag jobbat klart åkte vi direkt till Västerås...
 
Besök hos dietisten OCH nu händer det grejer på min Överviktsoperationsresa!!!
 
Nästa gång jag ska till diestisten, ska jag göra ett test.. Sedan ytterligare en tid efter träffa läkaren igen, jag ska ju också äta tex Modifast i en månad men sedan är det nog dags!! Nu är tiden mellan mötena ca 4 veckor, så det drar ju ut på tiden, men ändå känns det som att...NU är det snart dags!!! :D
 
Jag är också glad över att jag lyckats hålla vikten "rätt bra" med bara några HEKTO + under dessa 3 månader jag inte träffat dietisten samt att det varit sommar, haft semester och varit i USA!! :D
 
Klappar mig själv på axeln!!! 
 
Direkt efter detta besök åkte vi till Hemmaplan och kollade på badrum... Var även inne på Bauhaus!! Blev inget köp men blir mer och mer säker på vad vi ska ha!!! Fortfarande är vi inne på vitt kakel och gråa klinkers....Forts följer!!
 
 På väg hem i mörkret...
 
Kom hem rätt sent och eftersom jag ville se "Hollywood Fruar" så hann jag bara duscha när jag kom hem...
 
De leverar, speciellt Anna Anka!! ;) 
 
La mig så gott som direkt efter, för jag skulle ju börja tidigt idag också....
 
 Imorse...
 
Idag hade vi många barn och vi hade fullt upp hela dagen!! :D Slutade 16:30....
 Soligt när jag lämnade Spindeln... <3
 
Fin skogsväg... :D
 
Den där solen.... <3
 
 Väl hemma så plockade jag lite samt var och veckohandlade...
 Fin kväll...
 
Har även haft en långprat med Maja på mobilen och även chattat med Jessica!!! Mina älskade vänner!!! <3
 
Nu ska jag runda av den här dagen...
Snart helg och den är ännu oplanerad!! ;)
 
Må så gott alla som läser detta!!
 
KRAM E-M <3
 
 
 
 
 

Kommentera här: