Äventyr!

För min del är när jag nuförtiden drar iväg själv till en annan stad..Är ju inte ute på vägarna så mycket nuförtiden då killarna vuxit upp och sköter sig själva... Blir inte mycket bilkörning då....
Men William hade match igen och jag hade inget för mig, så varför inte?? ;)
 #11... William Kilis!! <3
 
Den här matchen vann de och den som kom efter.. Så nu är de klara för A-slutspel!
 
Klockan 10:00 går den matchen av stapeln... Vinner de den så spelar de kl 13:00 och på det 15:00 och Finalen är klockan 17:00, om de skulle gå så långt!! Jag får se hur vädret blir... Men lite sugen på att åka är jag allt... ;)
 
För övrigt var jag in en sväng på Erikslund och IKEA... Köpte dessa:
 Samt en ny KOCKKNIV och SKÄRBRÄDOR.. ;)
 
Nu laddar jag för Mellofinalen!! :D 
 
I år har jag inte den minsta aning om vem som vinner.... ;)
 
Må så gott alla som läser detta!!
 
KRAM E-M <3
 

Kommentera här: