Flängde hit och dit!

Gjorde jag igår... Jobbade först... Både barnhäng och lite fix... ;)
 Igår morse...
Igår vid 13:00....
Sedan hemåt... Mulet och ruggväder...
 
Satt vid datorn en stund innan jag gav mig ut....
 Då lyste solen...
 
Först åkte jag till en Färgbutik och kikade om de hade några Tapetprover.. Köpte 3 st. Sedan till nästa och där fick jag två hela böcker med tapeter.... Ska ju ha dem till Babblarhuset...
 
Därefter hämtade jag ett paket på Wallins.. Medans jag ändå hade bilen full med tapeter så var det lika bra att köra upp dem till Spindeln.... Därifrån åkte Therese med mig hem till henne... Sedan åkte jag och veckohandlade... ;) Häcken Full liksom...
 Mulet varvas med klar himmel på vissa håll i Köping... ;)
 
Väl hemma igen... Dressade om och begav mig ut på en seg Ullvirunda....
 
 
Jag har ju en förkylning i kroppen som inte vill bryta ut... Jag märkte att jag inte kunde gå så fort igår... Men ändå skönt att röra på sig... :D
 
Resten av kvällen tillbringade jag framför tv med varmt te och " Sofias Änglar"... Sedan blev det tidigt i säng.. ;)
 
Nu jobb 7:30-16:30.. ;)
 
Må så gott alla som läser detta!!
 
KRAM E-M <3
 
 

Kommentera här: