För tre månader sedan...

 Jag innan operationen.... 12/12-18.
 
 Jag nyopererad 12/12-18...
 
Jag idag, 3 månader senare...
 
Snart minus 40 kg... Började gå ner när jag gick på Modifast, (start 15/11-18) i 27 dagar men nästan 30 kg sedan 12/12!!
 
Jag är sååå tacksam att denna möjlighet att förändra ens liv finns!! :D
 
Jag hade nog dött annars!!! :( Diabetes 2, Sömnapné, Högt blodtryck och Allmänt dålig kondition, ingen bra kombo och jag är ju en SPORTTJEJ, som alltid rört på mig och älskar idrott!! Både att utöva och titta på.....
 
Ett nytt liv ligger framför mig och jag mår ju oförskämt bra!!! :D Nu när man ser på saken med andra ögon ångrar jag mig att jag inte gjorde den tidigare!!! 
 
Sedan känner jag nu att det var toppen att göra den när det var vinter.. Att ge sig ut på PW:s när det är vinter och att ha kommit igång då... Nu har jag ju våren och sommaren framför mig och det är så mycket härligare att gå då!!!
 
 Ullvirundan... ;)
 
Jag i höstas...
Jag härom veckan... ;)
 
Life's good!! <3
 
Må så gott alla som läser detta!!
 
KRAM E-M <3
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: