I Mars...

Härlig dag som bjöd på gråmulet, lite sol och en blå himmel... Bara jobb och hemmahäng idag/ikväll....
 Imorse...
På väg hem...
Mer på väg hem...
Ännu mer på väg hem...
Hemma lite senare... ;)
 
Vi hade 15 godingar idag.... Bara barnhäng för min del... Vandrade som sagt hemåt och fotade lite på vägen... Väl hemma lite mat, en dusch och sedan kikade jag på "Tårtgeneralen" igen...
 Så bra film.... Ju mer man tittar desto mer upptäcker man... ;)
Nu efter Wahlgrens Värld är jag på g att lägga mig.. Öppnar ju imorgon igen!! Jobbar ju till 13:00 sedan väntar en skön helg!! Ska bara gå Ullvirundan innan jag är ledig på riktigt imorgon!! :D
 
Innan jag drar imorgon bitti ska jag som vanligt ställa mig på vågen... Har ju 2.1 kg kvar till -40 kg.. Får se vad den säger imorgon!! :D
 
Jag... ;)
 
Må så gott alla som läser detta!!
 
KRAM E-M <3

Kommentera här: