Min morgon...

Var ju rätt trött igår kväll men höll mig vaken och kikade igen semifinalen av Talang samt finalen...
Eva Jumatate var min Absoluta favorit men hon vann inte, men kom topp 3... Vinnaren Mikael Holm var också jättebra!! :D
 
 
Det blir inte alltid som man vill men duktiga Eva kommer att synas mer i andra sammanhang, det är jag säker på!! :D Våra bästa vänner i Kristianstad, Familjen Kilis, känner Eva och hennes familj så det är lite extra kul när man vet vem hon är!! <3
 
Därefter var det lite mer soft framför tv:n innan jag la mig... Har sovit dåligt i natt, men lika bra att kliva upp...
Så nu sitter jag här, har precis ätit frukost... Nu ska jag dricka mitt vatten, ta mina mediciner och vitaminer.. Testar nya Baricol produkter, typ sväljtabletter... De är stora och 5 st ska jag få i mig... Till dessa dricker jag nog minst 1 liter vatten... Ett helt företag!! ;)
 
Mina tulpaner sjunger på sista versen men är ändå bra vackra.. <3
 
Nu ska jag kika på Bonusfamiljen, har några avsnitt att kika ifatt..
 
 
Må så gott alla som läser detta!!
 
KRAM E-M <3
 
 

Kommentera här: