Omväxlande väder...

Kan man lugnt säga.... Uppehåll efter snöoväder och sooool på det.. Helt otroligt!! :D
 
För min del blev det en dag hemma med en PW... Film med Jonatan och lite plock och städ... Helt ok!!
 
Min mage spökade igen... Har ju varit lite förstoppad igen men det "löste" sig igår.. Men idag lite mer mjuk och lite magknip.... Tydligen kommer det vara så här tills jag hittat en rytm i detta ätande... Testar mig fram!! ;)
 
 
 
Love the sun... <3
 
Veckan som kommer bjuder på Jobb, Årsmöte på området och PW:s... Inga andra åtaganden än så länge.. ;)
 
Nu sova, för imorgon ska jag börja 07:30... Blir 30 min övertid då min kollega är sjuk... :( Det är ju en lång dag att jobba 07:30-18:30, måndagar är himla sköna när de är över!!
 
Må så gott alla som läser detta!!
 
KRAM E-M <3
 

Kommentera här: