Platå!

Platå är när man står still i viktminskningen ett tag... Jag har nu nått -40 kg precis! Denna vecka bara ynka -0.3 hg!! Så lite besviken är jag allt!! :(
Men bara på`t igen!! Jag visste ju liksom att förr eller senare blir det så här!! ;)
 
Är lite trött nu...Har ju lagt på mig några timmars komp den här veckan pga av att min Bästa kollega Therese har varit sjuk... Jobbat typ 7:30-16:45 varje dag förutom måndag och tisdag..Stängt Spindeln i dagarna 4...
 Spindeln...
Har också mått lite halvtjyvens själv pga min mage några dagar.. Är troligtvis förstoppad igen... :( En av biverkningarna efter operationen... Ändå har jag druckit minst 2 liter vatten/dag!! Hoppas att det "löser sig" i helgen!!! ;)
Fredagens händelser på Spindeln blev Barnhäng, Samling, Lekhallen, Sövning, mer Barnhäng,Tvätt mm... En bra och frisk vecka bland barnen!! :D
 
På väg till Spindeln...
 Vid hemgången...
Utanför min dörr.. ;)
 
Hursomhelst så vilade jag idag när jag kom hem.. Pratade länge med en kompis och sedan lite matlagning och dusch.... Därefter tända ljus och te framför:
LET'S DANCE!! :D
 
Doftar himla gott!! <3
 
Just nu har jag Kristin, Lagaylia och Robin som favoriter... Får se hur det artar sig!! :D
 
Nu ska jag hänga sista tvätten och sedan sova... 
 
Må så gott alla som läser detta!!
 
KRAM E-M <3
 
 

Kommentera här: